Arbetsintervju

Igår skulle Ida och jag fiska. Vi körde efter bensin till moppen. Tog ju evigheter innan fanskapet gick igång, men envisheten lönade sig. Det var så kul att köra moppe igen. Har inte kört sen jag tog körkortet. Sen slutet av juni alltså.

Men när vi körde iväg så regnade det. Så vi stannade ett tag hos Ida och spelade spel. Sen körde vi hem och spelade CS här.
Jag började med middagen och sen spelade vi lite spel som vi letade efter på vinden.

Ida och sov över här inatt. Just nu åker hon till Börjes i Tingsryd.
Men innan hon kommer tillbaka hit så ska jag på arbetsintervju ;o)

Ringde Stena Technoworld vid 20 i 11. Ska dit kl 13. Så nu får ni hålla tummarna. Vill gärna ha ett sommarjobb. På Technoworld plockar de isär tv-apparater, datorer m.m. Mycket bättre än att stå i butik eller nåt. Fast det blir tidiga mornar. Klockan 6 börjar man ena vecka och slutar 2 på dagen. Andra veckan börjar man 2 och slutar 10 om jag inte minns fel. Min bror jobbade ju där förra sommaren.

Jag har faktiskt inte varit på arbetsintervju innan. När jag körde tidningar så var det mamma som jobbade som det, så jag gled in på en räkmacka kan man säga. Och inventeringarna på ÖB är ju för att mamma jobbar där.
Så nu ska vi se hur det går, lite nervös faktiskt men jag tyckte det var bra att ta intervjun så snabbt så hinner man inte bli för nervös.
Nähe får väl ta ett bad.
Återkommer väl om hur det gick sen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits