Bilskatten

Pappa ringde farmor och sa att jag hade blivit ledsen och så.
Farmor menade ju inte att var elak utan ville peppa mig och tyckte att mamma var ju så sjuk och klen nu så jag inte skulle belasta henne.
Farmor verkade gråta lite så pappa.
Jag kan då inte få till att hon ville peppa mig. Jag har då verkligen missuppfattat henne. Tyckte du Daniel att hon peppade mig?


Blev sugen på att sola i solarium men det skulle inte bli bra, bonnabränna på benet...
Får sola innan studenten så man blir brun till de vita kläderna. Just det ja. Vad ska jag ha på mig? Antar att man måste köpa nytt. Och klänning eller kjol kan ni ju glömma. Finbyxor får det bli. Måste man köpa nya skor med? Usch, det blir mycket pengar.  Fast jag tror mamma betalar, hon gjorde nog det till de andra två. Eller?

I slutet av maj måste jag betala bilskatten på 1800 kr. Men nu sparar jag ju massa bensin och jag köper ju inga kläder eller nåt. Borde gå om jag lånar några hundralappar av mamma eller pappa. Så dröjer det ett par dagar innan nästa studiebidrag kommer.

Dagens låt: Brandsta City Släckers - Faller

Tyvärr så har jag inte hört hela låten utan en snutt på deras hemsida. Den finns inte på DC++ heller*humf*.

Ville spela cs med brorsan men han hade fått massa spam på datorn.

Har gjort plugg idag faktiskt*stolt*. Men det är möe kvar. Jag vet vad jag ska göra imon iaf.
Ha´de, gott folk

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits