Börjar bli sjuker?

Igår gjorde jag faktiskt lite nytta. Var ut och sprang, men det gick segt, min kropp är allt annat än pigg. Och nu har jag känningar av en förkyldning, får ta det lugnt på trendträningen idag.
Motvind hade jag med igår när jag skulle ut, jag hatar när det blåser.

Idag hade jag fysik. Lotta och jag sitter ju och diskuterar och så ställer sig den dära förbannade läraren framför oss och glor. Sen även om vi inte ber om hjälp ska han lägga sig i. När han förklarar säger han ju fel jämt och rör ihop allt*mummel*. Då kan man lika väl vara tyst eller läsa igenom uppgiften noggrannt innan man öppnar käften. Tack och lov är det snart slut. Sen i maj har vi slutprov på hela bokj*veln. Vilket geni orkar med det? Inte jag iaf...

Är ju medlem i några singelsajter här på internet. Blir äcklad varje gång när gamla gubbar skriver snusk och verkligen hoppas att jag ska bli deras älskare*yerk*. Droppen var när en 72-åring skrev till mig om jag var villig...
Nä jag siktar in mig på sötnosen i receptionen. Jag får ta det lugnt på träningen så jag orkar le stort *thihi*. Om man bara kunde ta en bild av honom så ni fick se hur söt han är. Blåa ögon, vitt, bländande leende, solbrun, ser så trevligt ut. Vältränad verkar han oxå vara*höhö*. Sen är det ju bara till att hoppas att hans inre är lika trevligt, men det jag har träffat så verkar det vara det... ååå olyckligt kär ;o)

Fortsättning följer...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits