Botten Anna

Ja det har inte hänt så mycket idag. Har mest varit på mitt rum och tänkt på Ludde.
Syrran och Daniel var här och tonade v70:n. Får kolla på den en annan dag, hann ju inte med det när Ida ringde.
Ida kom hit och piggade upp mig lite. Tack för att du finns!

Hjälpte pappa lite nere i köket, annars har jag inte gjort så mycket nytta. Tänkte ju ut och cykla men det är ju min linsfriadag och så ville jag inte ut med glasögonen, ser inte så mycket med dom...

Men imon blir det förhoppningsvis innebandy så då får jag röra på mig.

Mamma tittar just nu på Big brother, hade annars suttit vid tv:n i stället för här. BB är så jädra kasst och löjligt så man retar ju sig bara man hör om det.

Fia tyckte inte om att jag spelade Basshunter - Botten Anna. Fattar inte vad de sjunger om men den är rätt bra endå.

Ska strax packa för morgondagen. Det är väl sista gången jag är på brandstationen på väldigt länge känns det som. Hinner nog inte med så mycket sen innan studenten, men någon dag hoppas jag att jag kan.
Sucka, varför ska man gå i skola?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits