Buuuääääääääää

Buuuääääääääää

Kom och rädda mig.
Fick lite papper från sjukhuset idag där allt stod i detalj vad som läkarna skrivit.
Gissa vad man läser?
"3 v avgipsning och rörelseträning av fotleden med ej fullbelastning förren efter 6 v."

6 VECKOR!!!

Jag kommer dö...
Precis som bäbis-lemuren i Madagaskar så känner jag mig så liten och ynklig.

Den 11 maj slipper jag iaf gipset*yeah*. Inte alls tre decennier dit.

Kan nån förklara:
En odislocerad fraktur genom posteriora malleolen av tibia.
Och längre ner står det:
Odislocerad fraktur bakre delen av tibia gränsen till ledytebärande.

Har sökt lite och tibia är smalbenet vad jag kunde förstå.
Dislocerad fraktur är när det är helt av tror jag.
 
Men resten?

Fan, 6 veckor...



Kommentarer:
Postat av: Jocke

Såja, det blir bra skall du se... Du har läkt ihop till hösten och SMO-utbildningens start!

Krya på dig!

2006-04-28 @ 11:55:46
Postat av: Brandkvinnan

Jo det har jag förhoppningsvis gjort.
Tack ;o)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits