Dagen D

Tog det jädrigt lugnt igår på trenträningen. Men det verkade inte hjälpa för när jag kom hem mådde jag piss.
Köpte ju en banan av sötizen igår, men man bara sa hej innan jag var tvungen att köra iväg. Synd att det är så snålt om tiden...

Drömde en massa inatt, vaknade tio över sex av en mardröm. Fyfan säger jag bara. Gick ner för att vakna ordentligt, jag hatar att drömma. När får jag slut på eländet?
Så jag va trött imorse, ont i huvet, mensvärk och förkyldningen. Bestämde mig att det var ingen idé att gå på de två lektionerna. Missade inget endå men idag kallas man för skolkare, jovisst va...

Idag ska min fina bil besiktigas klockan 12.40. Så när tiden är inne kan ni väl be en bön åt mig och min tappra springare?

Solen skiner iaf, och jag dör av magsmärtor.... Måste skaffa p-piller igen, de funkade faktiskt. Kan man inte operera bort livmoder och äggstockar å hela skiten? *suck*

Igår när jag cyklade på grusgången när jag kom hem så tänkte jag att nu ska jag klappa Ludde...
Drömde om honom oxå inatt. När jag gick ner så ville jag bara krama om honom när jag grät, han var så duktig att trösta en. Just nu känns det som om sorgen aldrig ska försvinna.

Hoppas att det gick bra i Kalmar igår Ida. Ska ringa dig efter besiktningen. Gråter jag i telefonen behöver det inte vara det värsta, kan vara lyckotårar oxå...

Nähe landstigningen på besiktningen väntar....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits