Gipset

Gipset

Brorsan som har haft kul på mitt gips*ler*. Mössan är socken som sitter på tårna.

Fan vad trött jag är av morfintabletterna. Imon kommer jag inte orka gå i skolan. Får se om vi lyckas fixa taxi.
Mår illa.
Ibland tror man att man är i klimateriet för jag börjar plötsligt svettas.
Sovit ett par ggr idag. Orkar inte göra nånting.

Pappa tar sönder min bil just nu. Han tar bort mattor och så för att det inte ska ta fyr när han svetsar där under. Så på den biten är det på bättringsvägen. Han passar på att ta den nu för jag kan ju knappast köra.
Trött...
Får se om jag klarar smärtan med bara imbumetin. Får väl stå ut med lite smärta så jag inte är för trött för att plugga.
Jag som trodde att allt skulle bli bättre nu, men nejdå...
Jag vill sova och vakna utvilad utan bekymmer...

Tack för alla ni som bryr er, tur att man har många kompisar som tycker om en hur klantig man än är ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits