Hatar livet just nu

Mamma har fixat taxi nu. Gött. Har bara åkt taxi en gång i mitt liv men då var jag för liten för att komma ihåg. Men det ska bli häftigt. Ett par ggr kanske, sen tröttnar man nog på att inte kunna välja musik. Hade gärna viljat köra själv.
Pappa har hittat några hål i mitt golv på bilen*ops*. Pappa berättade om en som oxå hade ett stort hål i golvet och när polisen stoppade honom och frågade var det där var för någonting så svarar ägaren: Det är E22 som vi står på*asg*.
Kul gubbe =o) Undra om polisen skrattade eller grät.

Det kliar under gipset*mummel*. Jag har varit nära att hoppa omkull.
Sa jag att jag tappade en tallrik med tårta på? Ville ta undan den själv så pappa slapp. Pappa fick istället torka upp.
Jag hatar att folk ska behöva hämta och plocka undan efter mig. Jag hatar livet överhuvudtaget.
Det kommer ta år (inte riktigt men många veckor) innan jag kommer kunna springa igen*åå*. Nu när det äntligen blivit så fint väder ute. Jag hade behövt springa lite så jag fick lite lyckorus.

Det enda jag kan göra nu är att plugga. Har redan sovit en gång idag. Så lite ska jag väl orka läsa.
Är ensam till kvart över fyra idag =( Så jag måste vara försiktig när jag är ensam.
Förslag som kan pigga upp en?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits