Helvete

Tror ni att den gick igenom? Nopp så enkelt ska livet inte vara. Det lät inte bra när han knackade under bilen, hörde hur allt lossnade...
Så det blir ombesiktning om en månad. Pappa sa att han skulle ev ta en semesterdag och laga fanskapet, plåt e billigt sa han. Tack pappa, du räddade två liv där...

Solen skiner nu, när jag besiktade var solen i moln konstant...
Tyckte det var konstigt när en främmande person körde runt med min bil. Han körde snabbare än den andra besiktningsmannen med bilen bredvid, han tyckte väl att det var en racerbil..

Fia mötte upp mig när jag kom hem. Men du var själv...

Nu ska jag göra historia, livet går ju vidare även om man ibland inte orkar med det...

Dagens låt: Kelly Clarkson - Beautiful Disaster

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits