Jobbigt att vara invalid

Jadu... Att vara gipsad är det tråkigaste och jobbigaste som finns. Det är så vackert väder ute och jag har jämt att göra med att gå och pissa.
Tur att det finns snälla familjemedlemmar som servar en.

Tror inte jag kan ta mig till skolan imon. Vi måste fixa en taxi för jag tror skolan betalar sånt. Vi ringde till försäkringsbolaget igår och de skulle ringa upp men det har de inte gjort. Jag kan inte gå de 600 meterna till bussen. Och sen vänta i sammanlagt 5-6 timmar per dag för att ta bussen. Nä, jag är ju trött efter att ha varit vaken i knappt en timme och sen får gå och lägga mig.

Men Cetedon-pillrena fungerar alldeles utmärkt. När jag sitter still gör det inte ont men om jag ska flytta den kan det göra det. Men idag är det mycket bättre. Tack och lov...
Wei, idag ska jag försöka duscha i badkaret. Får ju absolut inte blöta ner gipset.
Vilket elände....

Försökte läsa lite GIS men ögona orkar jag ju inte ha öppna så länge.

Satt ute i hängmattan igår som brorsan tagit fram ;o) Gött att ligga i solen lite.

Gick upp halv nio idag. Kunde faktiskt ligga lite på magen idag. Hatar att ligga på rygg =o(

Mamma stekte ägg till mig idag men orkade bara käka upp en äggamacka. Min magsäck har krympt eftersom jag inte rör mig...

Nähe är redan trött....


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits