Klippt

Å det var mysigt att kela hästar igår. Hängde med Ida till Naturbruk. Massa stora, fina hästar. Är ju inte van vid stora hästar men jag fäste mig vid några på en gång. En häst började käka på min luva*hihi*. Så många pussar fick dom. Mulen var ju i ansiktshöjd, brukar ju ha ögona i min ansiktshöjd men dessa var ju som sagt lite större än fjordningar =o) Usch jag saknar hästar så grymt. Men men, jag har inte tid med sånt just nu. Kanske till sommaren.

Drömde en massa dessa nätterna som vanligt. Imorse när klockan ringde fick jag tänka ordenligt för att komma på var jag var och vilken dag det var. Så bra drömmer jag...

Mamma klippte mig igår. Det blev så kort och skönt. Hatar när håret blir för långt, man kan inte göra en rolig frissa och så är det så tjockt. Men nu är det luftigt och skön och spretar åt alla håll.

Idag ska vi upp till Ida, ska bli trevligt ;o)
 
E lite nervöser för rullbandet imon. Ja jag vet att jag klarar det men min puls kommer ju vara 190 när jag börjar. Ska bli kul att hälsa på de goa gubbarna *höhö*.

Hann ju inte köpa banan i receptionen igår. Han stod och pratade med en dam bakom receptionsdisken. Men när jag kom så log han stort och hälsade*kär*.

Nähe nu ska jag kila vidare. Vi har bara historia kvar. Ska redovisa om stridsvagnar nästa vecka...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits