Mår illa

Jag mådde ju illa innan idag när jag ringde pappa. Han frågade hur mycket jag ätit, knappt en macka från smörgasgrillen. Inte undra på att jag mådde illa när jag tog så starka tabletter, så han bad mig äta någonting.
Gick ju ner och tog filmjölk i tallrik, tog ett tag innan man blev klar. Hittade ju inget annat som jag kunde äta, inte lätt att tugga när man mår illa.
Hur som helst så satte jag mig och titta på tv. Illamåendet blev ju ännu värre. Efter en halvtimme fick jag hämta en spann och lägga mig i mammas säng. Blev yr som fasens. Usch jag mådde verkligen inte bra där. Somnade en liten stund med.
Nu börjar det bli bättre. Har ätit lite riktig mat. Ska försöka satsa på att äta lite bättre. Inte bra att tuppa av när man är själv hemma.. Kan ju bryta en arm istället ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits