Mina minnen kommer och går

Ojdå många sidvisningar idag och igår...
Får väl skriva en rad här då så ni inte går in i onödan.
Idag hade jag redovisning i historian. Hade väl inte lagt sååå mycket tid och arbete på det men fick ett VG+ ;o) Äntligen något positivt...

Sen efter historian hade vi religon*jippie, -not*. Pratade om hinduismen.... Behövs inte säga mer...

Mamma fyller ju 48 år idag. Så det blev daimtårta. Vi har ju redan gett de presenten(middagen).
Sa att pappa och mamma skulle få den dära resan men mamma ville inte ta emot den, tack för den då. Men jag får väl försöka övertala henne. Hon sa att jag kommer ångra mig sen, nä det kommer jag inte göra. Jag kommer få skuldkänslor när jag är iväg när jag vet att pappa och mamma förtjänar det bättre. Och vilken ska jag åka med? Blir ju orättvist vilken jag än väljer.

Drömde att jag var död inatt. Brandmännen försökte få igång hjärtat fast jag var vaken under tiden*skumt*. Fast det var inte så hemskt att vara död ändå, även om det låter hemsk. Kände mig rätt trygg där ändå, litade på att de skulle få liv i mig, och det fick dom...

Nu ligger fia här i korgen bredvid matte. Hon tycker inte om att vara ensam. Inte jag heller.
Ska byta däck imorgon när jag är själv för att fördröja tiden. Men jag lär väl påminnas av honom ändå..

Dagens låt: Shirley Clamp - Mina Minnen

Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje år
Andra känns så starka som om allt var igår
Mina minnen är det jag har

Fin den låten...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits