Minibuss till skolan

Först fick jag åka peugot, sen v70 och på vägen in idag fick jag en minibuss. Vad blir det härnäst?

Snacka om fint väder, perfekt för en tur i naturen...sucka...

Har haft fysik idag. Tack och lov är Lotta i skolan idag, min personliga assistent ;o) Tack för att du finns =o)

Snacka om att jag ska göra massa plugg i helgen..


Sa jag det att en lärare tyckte man skulle göra prickikorv av hästar när han fick höra min story? Skojjade han asså..
Trött i händerna. Idag gick det lite bättre att hoppa runt. Fast jag e törstig.

Ska ha teckenspråk om 20 min, får väl snart bege mig.
Måste skaffa nyckel till hissen. Jobbigt att jaga lärare varje gång man ska upp och ner. Och mentor kan man ju undra var hon är...
Idag slutar Ida jouren*jippie*. Hoppas vi kan hitta på något idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits