Nu kom Ida

Tror det kom ett larm igår? Nopp hände inte ett smack. Det enda som hördes i högtalarna var när brandmästaren ropade efter mig ;o)

Däremot så sopade vi vagnhallen sen hjälpte jag M att tvätta 305(den jag fick tanka i fredags) och fick sedan köra den till baksidan med stort släp =) På släpet fanns det en stor jolle/båt och en bräda till ytlivräddning*stolt*.
Sen tvättade vi stegbilen(303), tankbilen(304), deltidarnas bil(311) och förstabilen(301).
Sen körde vi och hämtade en läns i hamnen.
Så igår gjorde jag nytta hela dagen*gött*.

Det var så härlig stämning igår med, fan vad jag älskar att vara där. De är de goaste som finns.
Fick givetvis en kram av den goa brandmästaren =o)

När jag kom hem och ätit och pratat ihjäl mamma och pappa om dagens händelse så körde jag upp till Ida.
Där spelade vi bondespelet som jag inte spelat innan, gissa vem som vann? Höhö, jag givetvis ;o)

Solen skiner idag så nu ska jag ut. Jag har jobbat tre dagar nu utan pengar, då förstår ni kanske att jag tycker om att vara där? =o)
Nähe snart kommer Ida hit. Undra vad vi ska hitta på idag. Jag kanske ska tanka moppen så vi kan köra en sväng. Vem vet, moppen kanske blir min springare igen när Grållen inte orkar mer.

Dagens låt: Phil Collins - Wish It Would Rain Down

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits