Nytta

Idag har jag gjort mycket nytta. Iaf i läxväg. Annars är jag en börda för stackars mor. Fast Fia tycker om när jag är hemma och ligger i sängen. När jag vilade i mammas säng låg hon på min mage ;o)

Har inte tagit några tabletter idag och har orkat med mycket mer. Fast jag har ju haft ont och mått illa*mummel*.
När jag är klar med läxorna för idag så får jag ta en.
Ingenting på tv ikväll?

Sucka, det ringde här och jag tror ju givetvis att någon där nere ska ta det. Efter tretusen signaler så visade sig att ingen var inne förutom jag. Får ju stappla mig upp och hiva väck Fia från knäet och när jag är 3 meter från telefonen så slutar det ringa. Efter några svärord hoppar jag hit till datorn men innan jag hunnit sätta mig ner ringer det igen. Då är det systeryster som ska prata med pappa. Tappar givetvis kryckafan på foten*gahh*.
Jag hatar detta livet. Fast man kan slå folk med kryckorna ;o) Min bror har fått smaka på dom*höhö*. Fast det var han som tetade mig och mitt tålamod är inte det bästa när man försöker göra livet surt för en.

Åå nu fick jag sms, och tror ni man har mobilen här bredvid sig?
Gode Gud, ge mig mer tålamod...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits