Satte kryckan på pappas fot

Det måste ha gjort ont. Han skrek iaf. Jag såg ju inte riktigt var jag satte den*thihi*. Jag hann inte lägga hela tyngden på kryckan men säkerligen en hel del. Undra om han har nåt blåmärke där idag*höhö*. Stackarn...

Idag regnar det, tror inte det blir nån grillning för oss. Annars hade ju brorsan fått köra mig i skottkärran så kunde jag sitta där. Lite svårt att hoppa kryckor i backen.

Daniel och Jessan glömde ta med sig Narnia igår*buuää*. Har ju velat se den sen den visades på bio.

Jag har hittat en positiv sak att jag är gipsad. Nu får min bror hjälpa mamma och pappa i köket istället för mig. Äntligen!

Nähe det är mycket att göra idag. Plugg...

Kramar på mina vänner

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits