Schtark kåv

Jaha hur ska man börja?

Fick köra iväg själv och tanka 305, alltså den dära flakbilen. Hehe det var bara till att tanka full tank och sen gå in och hämta kvitto ;o) Kanske man skulle göra med sin bil*ler*.

Det var massa tet som vanligt.

På innebandyn fick M bollen mellan bena så han vek sig och det såg ut som om han bad till någon. Då säger H att Mecka ligger ditårtoch pekar åt ett annat håll. Stackars M. ;o) Där fick han för att han precis råkat skjuta bollen på min kind. Fast det var ju inte så farligt. Sedan blev man ju intryggt lite här och där*höhö*. Men jag knuffar tillbaka så gott jag kan.

När den goa brandmästaren skulle köpa bilschampo och Loka till hans fru som hon beställde (de var där och tvättade husvagnen) så skojjade jag att jag ville ha en cola. Och när han kommer tillbaka så har han ju köpt en, han är för go =o)

Tvättade min bil gjorde jag oxå. H mobbade min bil som vanligt*ler*. Han e bara avis...*not*

De lurade i mig en sån dära chiliölkorv. När de bad mig smaka blev jag ju fundersam för de såg sååå oskyldiga ut. Men jag käkade den iaf. Och så hade dom jättekul när M frågade om den var stark. Ja sa jag lite hest och så skrattade dom när jag var alldeles röd i ansiktet. Jag trodde tungan skulle ta fyr*pust*.
Ska ju dit imorgon med, får se vad de hittar på då.

Nähe om man skulle klä på sig, kommer från badet nämlisch.
Uppdaterar imorgon efter påskfirandet antar jag. Kommer hem från stationen vid femsnåret...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits