Sommarjobb

Jaha då har man ett sommarjobb då =o) Ska börja två veckor som provanställd direkt efter studenten. Om jag sköter mig så blir det resten av sommaren. Fint det. Ringer ett nummer, går på en intervju och får jobb. Äntligen något positivt i mitt liv.

Efter intervjun körde jag in till ÖB för att prata med mamma ;o) Sen köpte jag skor på Team Sportia för presentkortet jag fick i julas. Köpte ett rött linne för 99 kr. Längesen jag köpte någonting...

Körde hem och lagade mat. När jag käkat mackaroner och köttbullar körde jag moppe upp till Ida.
Sen körde vi till åa och fiskade. Tror ni man fick napp? Nopp, och inga träd stod i vägen idag*höhö*.

Sen när vi skulle därifrån så ville fanskapet inte gå igång (moppen asså). Kickade som en galning och rullade ner den mot ån för att få igång den på det sättet. Fick putta upp den igen. När jag rullade ner den andra gången gick den igång. Sen var det lättare att komma upp =o)
Härligt att köra moppe igen, särskilt terräng. Den är ju så jädra stark så det är inte så svårt att leka...

Idag ska jag stryka, dammsuga mitt rum, ringa ett samtal till optikern, göra bältesundersökning och sen ringa Ida.

Har lust att festa i helgen. Nån som vill hänga med?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits