Sparkade han mellan bena*höhö*

Har redan varit hemma en timme*gött*. Tänkte ju byta däck idag men vädret är inte det bästa. Kanske får plats i garaget...

Drömde en rolig dröm idag. Ett par killar gick bakom mig i någon park och jag visste precis vad de var ute efter, att våldta mig vill säga, så jag var beredd. När ena killen tar tag i mig vänder jag mig och och tar ett rejält tag i hans jacka och plötsligt ligger han på marken och jag ger en kraftig spark mellan bena. Sedan gick jag lugnt därifrån och ringde 112. Sen kom ambulansen och frågade hur det var med mig. Sa att jag mådde bra men det var värre med honom där uppe...
Weird dröm men jag tyckte att den var bättre än alla andra drömmar.
Drömde lite till men orkar inte skriva...

Är ensam hemma =( Känns så ödsligt, även om Fia ligger i soffan.

Nähe ska se om jag ska byta däck dåra... Kanske vila lite i sängen...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits