Stegrande MC

Idag har vi haft LAN. Fast vi har inte spelat så mycket, det funkar inte riktigt som vi vill. Men när vi väl kunde spela var det kul ;o) Fast jag skrek när de skickade äckliga stora skalbaggar som käkade på mig*usch*.

Var ute och sprang innan idag, solen var uppe lite men den syntes svagt. Måste ju träna tills på onsdag. Ska ringa dom vid halv nio och sen bestämma när jag ska komma.

De säger att det åskar där ute men jag kunde inte höra något. Regnar gör det med*sucka*. Får se om man kan ut och springa imorgon.

När jag var på väg hem var det tre motorcyklar som körde på raksträckan fram och tillbaka. Hur fina som helst när de stegrade. Men jag var inte alls glad när de körde i 150 knyck stegrans knappt 2 meter bredvid mig. Ett felsteg och jag hade delats mittitu.

Nu har vi precis ätit pizza. Brukar ju alltid beställa när vi lanar.

Nu hoppas jag att det blir lite spel...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits