Taxi, taxi

Jaha snart går taxin hem.
Var lite annorlunda att åka med en främmande person. Men han körde lugnt och fint.

Snacka om att det var lååånga korridorer i skolan idag. Trodde aldrig jag kom fram. Men jag använde hissen upp och ner*höhö*.

Har bara haft fysik idag. GIS var eget arbete och det har jag inte orkat göra. 

Nähe tror jag snart får ta lite piller, har klarat mig utan idag. Ville ju inte vingla fram på kryckorna.

Var tvungen att gå upp och pissa två ggr inatt*sucka*. 
Har inte sovit så mycket vill jag lova. 

Imorgon har jag en lektion på morgonen och två på eftermiddagen. 3 ½ håltimmar. Kommer inte orka det så jag hoppar över första lektionen och tar de två sista. Men nästa vecka är det nog bättre.

Igår kväll råkade jag stötta på foten när jag var lite yrvaken*AJ!!!* Gjorde ont även om jag hade tagit lite piller innan.

Nähe taxin kommer om 20 min. Om jag ska ta en tablett och sen till skåptet får jag väl hoppa iväg nu*blä*.

Om man kunde flyga... 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits