Ger snart upp

Vad är det med mig?

Jag var inte alls sugen på att åka till brandstationen idag. Men jag gjorde det iaf.
Jag (vi) städade hela dagen. Lite tet var det men inte så mycket.

Jag måste ha problem. Det som jag tyckte var så roligt innan orkar jag inte bry mig om. Jag börjar gråta nästan hur och när som helst. Jag vaknar tidigt, svårt att sova. Sover oroligt. Tycker jag är värdelös och ful.
Ingen läser min blogg längre så jag kan väl skriva vad som helst.


Men snart ska väl allt vara över. Snart får jag sova så länge jag vill.

Rihanna - Unfaithful

Kommentarer:
Postat av: Jocke

Jodå, jag läser ;)

Saknar dig ute på MSN... ...du är ju aldrig online :´|

2006-08-21 @ 18:31:37
Postat av: Mikaela

Vill också bli brankvinna hehe. Svårt eller?

Postat av: Brandkvinnan

Bra fråga. Jag är ju inte brandman än så jag kan ju inte säga hur det är.
Men är man envis så klarar man nog det mesta om man är fullt frisk vill säga.
Det svåra är nog att tro på sig själv när många andra bara skrattar åt ens framtidsplaner, men å andra sidan, då blir man mer envis och tänker att man ska allt visa dom.
Tro på dig själv när det känns som allra svårast.

2006-08-28 @ 11:05:11
URL: http://brandkvinnan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits