Jobba skift

Gissa vad!!?

Jag ska börja jobba skift nästa vecka. Börjar klockan sex. Alltså jag har ju bara två veckor kvar efter denna veckan. Det betyder att jag kommer vara kvar lite till ;o) Inte illa va?

Men fasikens vad trött jag kommer vara. Gå upp klockan 5 varje dag i en vecka. Men å andra sidan. Börja kl två andra veckan är inte fy skam. Sovmorgon en hel vecka. Det har jag inte haft på lääänge.

Åkte mina nya inlines i förgår. Snacka om att det gick undan :o)

Igår regnade det och idag har det med regnat. Men nu är det uppehåll så jag ska snart premiärspringa efter skadan. Jag kunde inte springa på stig med massa rötter när jag var ute och gick häromdagen. Så det får bli grusväg för min del.

Jag bara väntar på att deltid ska ringa och be mig komma och testa mig. Ska simma 200 m oxå. Men det behöver jag nog inte oroa mig för. Inget styrketest typ armhävningar behöver man inte heller göra. Det är alltså bara kondisen de testar...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits