Kaboom

Igår när jag skulle lasta ut buren stod jag med ryggen mot buren och slängde någonting. Då hör jag donk, donk...KABOOOM!!!
En stor tv ramlade rätt ner i betonggolvet så att bildröret gick i tusen bitar. Och de som vet så är det nån slags vakum i röret så det blir en riktig smäll när det går sönder. Hehe, snacka om att folk tittade bakom sig och jag flinade lite skamset.

Men jag behöver inte skämas, det händer alla. Dessutom ska jag vara glad att jag inte stod i vägen...

Idag ramlade "bara" en symaskin på ankeln. Tack och lov på den friska foten.

Igår gick jag nästan en timme i rask takt. I skogen då, i tshirt och shorts. En fästing kröp på mig*grr*.

Idag ska jag städa rummet, ev slipa bilen och sen ut och motionera.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits