Lanar

Lanar

I’m not ready to back down
I’m still mad as hell and
I don’t have time to go round and round and round
It’s too late to make it right
I probably wouldn’t if I could
‘Cause I’m mad as hell
Can’t bring myself  to do what it is you think I should

Forgive, sounds good
Forget, I’m not sure I could
They say time heals everything
But I’m still waiting

Har laddat upp massa bilder på en hemsida för att få hem foton och ha i mitt fotoalbum. Bla. bilden ovan. Visst är han söt?
Ibland är jag arg för att jag glömmer han. Ibland är jag arg för att jag inte kommer över hans bortgång. Hur kan man sakna en hund så mycket? Är det för att han har funnits i 70 % av mitt liv?
Varför hjälper inte alla tårar för?



Sitter och Lanar hos Stranne. Är la kul. Haha, snipade killarna rätt gutt. Så gutt att Stranne blir sur och inte vill att vi ska snipa. Trots att alla har sniper... Och så får brorsan och Stranne sammarbeta för att få ner mig. Hihi... tjejer kan oxå spela Medel of honor...

Skulle egentligen vara på stationen idag. De undrar säkert var jag är, de brukar undra vart jag tagit vägen. Men ibland måste de klara sig själva*ler*. Dessutom behövde jag både sömn och ta det lite lugnt.

Min förkylning har lixom inte gett sig...Fuck vad segt.

Syrran och mamma är sura för att jag red på nordisen eftersom jag är skadad i foten. Jo visst, jag kan ju ramla av och landa lika illa igen. Men jag ska ju ut och cykla i skogen när jag blir frisk. Då kan jag ju ramla där oxå. Och när jag ska springa i skogen kan jag ju snubbla illa. Och när jag åker inlines kan jag dråsa omkull väldigt illa i nerförsbackar. Förstår ni? Jag kan inte gömma mig bakom skadan. Jag kan inte sitta still i ett år tills skadan är läkt. Jag kommer förhoppningsvis bli deltidare i höst, ska jag sköta pumpen då eller?
Nä, jag tänker leva livet och försöka tänka på annat än fotafan. Thats it.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits