Lastare

Jag somnade vid ett-tiden igår natt. Sov fem timmar innan det var dax att gå upp... Men idag var det ännu segare att gå upp. *gäsp*

Skulle egenltigen slipa bilen igår men jag orkade inte. Lastade upp burar igår och idag. Tog väl kanske 13 igår och 10 idag. Idag fick jag även demontera lite. Det är kul att få lasta ur burarna. Fast de väger ju 300-500 kg st så lite kg hanterar man. Stark har jag blivit iaf*hihi*.

Kan göra 5 armhävningar nu. Alltså häva mig upp, inte de på golvet då. Sånna kan jag nog inte göra många av nu. Kunde ju lätt göra 25 riktiga (på tårna) innan.

Cyklade en sväng igår. Det var härligt att komma ut igen :o) Denna gången hade jag inte ont i foten efteråt.
Har inte alls ont i foten nu när jag inte bara står och demonterar hela dagarna. Skönt..

Min näsa är fortfarande täppt. Vet inte varför...

Det är en medelåldersman på jobbet som inte verkar tycka om att jag ska bli brandman.
Berättar mer om det senare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits