Möblerat om...

Idag har jag möblerat om rummet. Iaf databordet. Blir bättre plats. Fast fönstret bländar i dataskärmen, jaja...

Drömmer om Ludde. Drömmer att jag klappar om honom och har honom i min famn. Läste på aftonbladet att husdjur hjälper mot depression. En person skrev att hennes hund tröstade henne när hon var ledsen.
Då gråter man för att han inte finns här längre och kan trösta en.

Jag vill så gärna skaffa en hund. En egen hund. Men det går ju inte förrens jag har fast jobb och eget boende och det dröjer ju ett bra tag till. Hur ska man hålla ut tills dess?

Vaknade halv sex idag av att en geting var i fönstret*sucka*.
Sen sov jag till halv 12. Gick och lade mig klockan 01.00 men iaf. Nu kommer man väl inte somna ikväll.

Nähe hoppa i badet och göra mig vacker(?)...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits