Mörkt om kvällen

Snacka om att det var konstigt att jobba kvällen. Man började jobba när de flesta gick hem. Sen var vi bara 5 st på hela kvällen.
Det är lite bättre nu på jobb.

Hade faktiskt riktigt kul när I och jag stod jämte varandra och demonterade. Ett bildrör var på väg upp i kvarnen men jag hann stoppa i tid. Den kvarnen får inte mala nåt annat än trä och plast...
Men sen skulle man ju hämta fanskapet där uppe. Kan säga att I låg dubbelvikt över mina "graciösa" försök.. Sen trodde jag att hon skulle tappa luften när jag höll på att trilla av den förbaskade vingliga stegen. Det gick ju inte lättare med att jag oxå skrattade så stegen vinglade ännu mer.. Ja jesus...

Lyssnar på: Taylor Hicks - Do I Make You Proud


Cyklade en bra sväng i söndags och en sväng igår innan jobbet. Men idag ska jag ta inlines lite tidigare. Var inte lätt att jobba igår när jag inte återhämtade mig riktigt.
Trött blev jag som fasens på slutet när det var så mörkt ute. Det är ju redan mörkt vid kvart över tio.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits