Aj..

Det är det minsta man kan säga.
Jag vaknade inatt varje gång jag skulle vänta på mig. Vilken träningsvärk. Ååå...
Men kommer man helskinnad ut när man knuffads med blåljuspersoner så har man inte gått fullt ut.

Jag är faktiskt nöjd med min insats. Jag kunde hålla samma tempo som karlarna vilket inte är fullt så tokigt för en tjeja :o)
Men aj vad kroppen fick ta smällar. Men det var det som sagt värt ;o)


Igår åkte brorsan och jag upp till I och S. I och jag skulle titta på film medan de andra höll på med datorn.
Vi tittade på filmen Domino. Rätt så bra men väldigt svårt att få ihop allt.

Idag finns det inga planer. Har lust att ut och cykla men jag lär ju ångra mig så fort jag ska resa på mig. Blir ett aahh varje gång jag ska röra på mig*s*.
Så det blir väl till att ta det lugnt.
Kanske börja med det arbetet som ska vara klart...suck.
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits