Bära soffa

Ni skulle se när mamma och jag skulle bära ut sofforna. Det tog ju stopp första dörren och vi började asgarva. Vi såg ju det komiska i det hela. Och när vi väl började skratta kunde vi inte sluta utan fick ställa ifrån hos soffan annars hade vi tappat den.
Sen en gång när det fastnade lite i yttedörren så tryckte jag på lite och höll på att köra över mamma. Det var nära att hon tappade balansen.
Å.. vilket liv innan dessa förbannade soffor kom ut.
Sen fick jag ju stå och banka dom.. Lite dammiga om man säger så.

Sen var mor och jag inne och handlade på Willys.

Käkade revben till middag.
Det dröjde till klockan två innan jag kunde stoppa i mig nåt, då hade jag levt på två mackor och en yoggi på 38 timmar...
Men jag går inte och småäter som jag brukar göra ;o)

Om man skulle lyssna på Jonas Gardell... Han är rolig (Vem tuggar åt mormor? Granen välter, mormor: Uff!)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits