Bättre

Innan trafikprovet igår så ringde mamma. Fan vad hon skrämde mig.
Men det var bara positiva nyheter. Han kunde andas själv utan respiratorn och när han hade legat på mage hade han benen uppdragna så låg han med baken i vädret och vippade fram och tillbaka som om han inte visste vilken sida han skulle ligga på ;o)

Så jag fick tillbaka mina krafter och såg framemot dagens prov. Jag blev som en ny människa, helt otroligt vad positiva nyheter kan göra.

Suck nu kommer Fia här och trycker på tangentbordet...

Vår grupp får givetvis göra provet sist. Det var en lång väntan...Lärare K kom fram till mig och undrade hur det var med mig. Vilka goa lärare det finns i Revinge.

Jag fick iaf vara säkerhetsman. Jag samlade ihop väldans många poäng utom när jag missade att kolla stabiliseringen efter varje klipp. Men jag gjorde det när taket klipptes av. Vi fick 68 av 70 varav jag gjorde en poängs tabbe. Men men, läraren G som aldrig ger beröm om han inte måste gav hos mycket beröm *hihi*.
Den andra poängen var att spineboarden inte var vid ryggen när sätet fälldes ner.

Jag försökte komma hem i tid så att jag kunde hänga med familjen upp till Växjö. Men det blev för sent så de körde när jag var en bit innan Kristianstad.
Det var bara 1-2 plusgrader så jag körde inte maxhastighet. Men det var saltat och fint hela vägen.

När de hade kommit upp till Växjö så mådde de alla bra. Matthias hade till och med gäspat. Sen när han börjar bli trött så går ögonen i kryss och sen rätar han upp dom igen, han vill ju vara vaken så mycket som möjligt :o)

Det jag inte fattar är varför jag inte vill äta.
Igår tog jag en macka till frukost, en yoggi till lunch. Och en macka när jag körde hem... På en dag och då hade man en trafikolycka som tar lite på krafterna.
Gick upp klockan tio idag och har inte ätit än...Magen är väl lite hungrig men munnen vill inte ha nåt...

Tänkte jag skulle ut och springa så jag får väl tvinga i mig nåt.
Sen har jag massa arbeten jag måste göra.
Och handla de sista paketen.
Man borde baka något så mamma slipper det...
Nähe jag får väl lägga Fia i sängen för hon tar ihjäl mig här...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits