Charlie

Charlie

Visst är han söt =o) 
Kompisen Idas hund. En strävhårig tax. Det var inte lätt att ta en bild på honom, han vill ju inte alltid sitta still.
Försöker kidnappa honom varje gång jag kör hem...

 Jag tror att jag varit i Revinge eller på stationen för länge.
Iförgår när jag skulle dammsuga bad jag pappa dra ut slangen. Hallå?! Det går väl inget vatten till dammsugan.. Pappa påminde mig att det heter sladd...
Sen när jag ser bilar tänker jag på hur man klipper i den modellen.. Häromdagen såg jag en ful bil med 5(!) stolpar på ena sidan, jobbigt att klippa 10 stolpar innan taket kan lyftas av..
Så det kanske var bra med ett lov trots allt, komma bort från räddningsverket lite*höhö*.

Det var mysigt att fira jul med syrran och Daniel i det lilla rummet. Det var precis så alla fick plats runt det lilla bordet och käka julmat. Vi öppnade klappar och käkade ris à la malta.
Sen innan vi gick så tittade vi på lilla Mathias. Han rörde på sig en hel del och tittade på oss. Bättre julklapp kunde vi inte få efter dessa omständigheterna. Vi hade ju gärna sett att han stannade i mammas mage lite längre, men nu e det som det e...

Vi kom väl hem vid kvart över tio på kvällen och då hade vi fortfarande massa paket kvar.
Vi käkade lite julamat till kvällsmat, tittade på tv och käkade choklad.
Somnade rätt hårt på kvällen.

Idag blir man lite rastlös eftersom man inte har något att göra. Jo det arbetet men inte tänker jag göra det under julen. Glöm det :o)

Hoppas att ni har haft det bra under julen och inget bråk med släktingar...

God fortsättning!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits