Fire

Kabooom!
Kanske inte riktigt. Men det small lite häromdagen när brorsan tända fyr på en smällare/raket i en ihålig stock...
Dagens bilder:
18027-66

Brorsan har redan börjat med sina raketer. Fast på bilderna var det bara små smällare. Men det är dem det är roligt att ta kort på. Har en inställning på fyverkerier på min kamera. Blir rätt bra bilder.

Fire

Annars har jag bara handlat mat, lagat mat, ätit mat, tittat på film och slappat.
Har inget imon inplanerat. Det är ju helg ;o)

Fia kom in till mig vid nio imorse, eller ja, hon skrek utanför så jag fick släppa in henne. Sedan låg hon i min säng till tre. Sjusovare...

Fire

Antingen ville hon inte vara med på bild eller så har hon gjort en störtdykning...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits