Förvirringsstadiet...

...hamnade jag i idag.
Vi hade 4 insatser på rökdykningen idag. Jag var slut bara av att bära paketet på ryggen. Jag är inte så väldans fit for fight idag.
Hur som helst så kämpade jag så gott jag kunde. Trodde jag skulle spy i masken. Stackars E fick ju försöka hålla reda på mig. Han upptäckte att jag andades som om jag skulle ta det sista andetaget i livet när som helst. Lugnade ner mig några ggr. Måste påpeka att det var den varmaste lektionen hittils.

Hur som helst skulle vi släcka lite eld när vi var de sista paret. Så jag sätter mig mellan två eldar
 och sprutar lite på ena. Sen ger jag strålröret till E som sprutar utah*lvete på den andra branden. Nu kommer skålheta ångor över oss men mest mig. Tror ni jag flyttar på mig? Nä jag har helt kopplat bort hjärnan och frågar E vad vi ska göra. Det blir varmare och varmare. E som sitter lite bättre till klarar inte av värmen så han säger till mig att vi ska gå. Jag är inte riktigt med på noterna utan sitter som ett fån. Nu börjar hettan bli olidlig så han tar min hand och leder mig bort.. Jag hade gott och väl suttit där ett tag till. Det var lite varmt om knäna bara.
Å vad vi skrattade efter det. Det är precis det vi har lärt hos vad som kan hända vid värmepåverkan. Jag blev det fina exemplaret.
Jag brände mina fingertoppar...Gör lite ont att skriva*s*.
Sen i ett rum (bur med galler) så var det konstiga saker på golvet. Hur som helst höll jag på att fastna och snubbla ihjäl mig i den lilla buren. Och det blev ju inte bättre med att E drog ut slangen. Jag höll ju i strålröret så jag höll ju på att ramla...

Lärare F kom fram till mig och ville prata med mig innan rökdykningen. Han sa att det skulle gå bra att ta ledigt på onsdag. Sen sa han att om det var något så skulle jag komma till honom.
De är så snälla lärarna här. Det märks att det sprids som en löpeld...

Nähe nu ska mina sönderbrända fingertoppar varma mig lite mat..
Pizza...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits