Jobbig tid

Fia tar ihjäl mig...

Han är fortfarande stabil.
Jag skickade med digitalkameran igår. Den har redan kommit till användning på den lille.

Nu ligger Fia i knäet...

Det var första gången jag kom i riktig chock i onsdags. Fy fan.. Jag grät och skakade i hela kroppen. Ville bara till Jessan. Ville byta plats med henne. Så att hon slapp lida.

Mamma och jag sjöng till Carolas julsånger idag.
Hon blev nog på lite bättre humör.

Mamma berättade igår att pappa är inte som han brukar. Han visar inga känslor. Han kan inte det. Och det är inte bra. Han mår dåligt. Men mamma sa att hon orkar inte trösta honom, hon måste ta hand om sig själv.
Så jag ska försöka få pappa på bättre humör.
Jag får ta mitt senare.
Familjen först är det ju...

Ska ev upp imorgon till Växjö och se den lille ;o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits