Käkar onyttigt

Det gick bra att springa med H.. Fast hon tyade springa längre än mig.
Jag ville inte ta ut mig helt. Ska ju vara fräsch imon. *nervös*

Hehe fick nyss reda på att vår lärare kommer att få den filmen som de gjorde idag. Ajdå... Jag tycker inte om att se mig själv på tv :o)
Den ända gången jag var på tv var när jag körde moppe förbi där värdetransportrånet i Hoby skedde. I direktsändning måste man ju tillägga ;o)

Tur att de inte frågade H och mig hur nyttigt vi käkar. Sitter nämligen nu och käkar karameller...
Lätt hänt att man tar nåt gott på kvällen..Men bara man gör av med grejorna igen *hihi*.

Suck, det e ingen medium ikväll. Vad ska man nu hitta på?

Har nyss pratat med mor och far. Mamma handlade julklappar till oss tre idag, spännande :o)

Jag kommer inte kunna sova ikväll.. Kan man inte spola tiden till imorgon kl 16 ungefär?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits