Kall rökdykning

Igår så var det givitvis liv i korridoren som vanligt. Hörde msn-meddelanden klockan halv 12. Skickade ett sms till E bredvid och bad han stänga av ljudet. Det var visst inte han så jag gick upp och såg en dörr som var helt öppen. Sa till honom. Sen var det äntligen tyst.
Fattar inte varför folk inte kan visa respekt. Sanslöst.

När vi skulle rökdyka idag hade vi teaterrök och en ficklampa så man såg lite mer än igår.
Det gick mycket bättre med kommunikationen idag. Denna gången var det inte bara plupplupp i radion och han hörde mig lite bättre.
Så sammarbetet gick lite bättre idag =o) Läraren var nöjde med oss iaf. Vi sökte av lägenheten i bra fart men missade ingenting. Sista rundan skulle det gå fort sa läraren. Det gick så fort att vi hade lite svårt först att rita upp hur det hade sett ut. Men efter lite diskussion hade vi rätt på rummets placeringar. Men vi missade bara en dörr på första insatsen men det gjorde inte så mycket eftersom det var två dörrar till det rummet så vi missade ingenting.
Så E och jag ska nog vara rökdykarpar i fortsättningen, han tyckte det gick bra att vara med mig iaf. Skönt det ;o)

Börjar bli riktigt nervöser för provet på fredag. Livräddningsprov...

Greys anatomy var ju skitbra igår ;o)
Och idag har man bänkat för Kustbevakarna =o)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits