Laserdome

I torsdags så gymade jag och bastade. Sen var det bara till att plugga till sjukvårdsredovisningen. Det gick bra det med, vi var ju bara i smågrupper och redovisade för varandra.

Resan hem gick bra i fredags.
På kvällen var jag hos Ida och hälsade på den nya valpen =o) Så söt, det var en strävhårig tax som de nyss skaffat. En riktigt liten buse*hihi*. Jag fick inte ta han med mig hem =o(

I lördags skulle vi ju överraska Daniel med Laserdome. Det var askul ju =o) Vi körde 3 * 20 min. Och den banan var rätt roligt med labyrinter. Jag kom 2:a, 3:a och sista rundan 3:a av 8 pers. Det blå laget vann överlägset även om det var en i vårt lag där pistolen inte funkade så han kunde inte skjuta på någon de två första rundorna. De gula laget trodde att brorsan och jag hade spelat detta förrut :o)

Jag råkade springa in i några motståndare några ggr. Hehe lite panik att skjuta ner  varandra då*thihi*.
Nej det var värt de 120 kronorna.
Sen stack vi hem och duschade för att sedan köra till Mörrum där Jessan, mamma och pappa hade förberett tacos till de som spelade laserdome . Det var trevlig kväll. Kom hem vid 12 på kvällen.

Tidigare under dagen hotade mamma med att kasta gamla ägg på oss. Då tog brorsan och jag tag om mamma och bar ut henne på altanen sen knäckte vi ett par ägg på henne istället ;o) Haha vi hade jätteskoj, mamma fick lägga sig i badet efter det*feteflin*.

Nähe jag  har en massa att göra idag. Ska plugga till examinationen om brandförlopp tills imon.
Tjing!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits