Men jag vill ha kaka!

Oj jag har fått 7060 sidvisningar på min blogg. Kul :o)
Hoppas att det är nåt intressant att läsa iaf...

Har hört att det inte är bra att småäta, alltså ta en kaka då och då..
Så när jag var sugen på kaka tog jag 6-7 ballerinakex på raken. Nu har jag energi att springa*thihi*.
Men jag är rädd att jag missar när Jessan och Daniel kommer hem. Jessan har ju inte varit hemma hos sig sen den trettonde. Så innan de kör tillbaka ska de komma hit en sväng.

Sen tänkte jag ev till ÖB och köpa pangpang...

Larmet går i Karlshamn

Har sorterat vilka bilder jag ska skicka efter. Det blev 112 bilder. Sen hoppas jag att H kan skicka mig bilder från trafikolyckan...

Nähe försöka vakna lite och göra nån nytta...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits