Ner i sjön..

Torsdags kväll: Hittade inget till mamma. Jo en kappa men det var ju pappas paket till henne...
Har fortfarande mammas och pappas paket kvar...

Fredag: Brandstationen... Hihi jag hade jämnt att göra ska jag säga. Den goa brandmästaren och jag munhuggdes lite och slogs lite. Mest jag som slog honom iförsig. Han sa att jag skulle slå allt jag orkade på hans arm...;o)
Sen D var i sitt esse och skulle puffas och knuffas och munhuggas.
H tetade som vanligt om min "fina" bil. Sen skulle jag gå förbi honom men han stod i vägen så skulle jag med "brösta upp" mig. Det gick inget vidare. Jag såg mig rätt så underlägsen där. Jag menar, han är ju nästan 1.90 och har muskler ända upp till toppen*höhö*. Jag fick vika undan...;o)

Jo just det, ett automatlarm till biblan. Jippie, kul att åka tut tut.
Tvättade sex personbilar som de har på stationen och 301, 305, och 309... Snacka om effektivit arbete...
Fick två goa julkramar denna gången*thihi*.
Den goa brandmästaren hade väldigt roligt när jag berättade om min lyckade inspark*s*.
Sedan hade vi orientering dvs. känna till omgivningen. Vi åkte till Södra Hoka där jag en gång sovit på konfirmationsläger. Även H hade varit där, fast den goa brandmästaren kunde inte förstå att vi var konfirmerade så som vi var ;o)

På kvällen var det fest  på Folkets Hus i Eringsboda. Stranne och hans bror hade födelsedagskalas. Det var mycket trevligt, god mat. Jag hade tagit med brännvin och sprite, behövdes inte mycket för att jag skulle komma igång :o) Billigt att fylla mig *hihi*. Nä så allvarligt var det inte.
Jag buggade med en man jag inte kände.. Det gick rätt så bra. Med tanke på hur ofta jag buggar..
Mamma och pappa kom och hämtade oss.
Jag hade fått lite cider av Ida och givitvis rinner det rätt igenom. Pissade ju precis innan vi skulle köra hem men efter 10 min så var jag jättekissignödig. Så mamma stannar ju och pappa stannar bakom med brorsans bil och jag kliver ner i diket för att komma bakom en buske...
Glufs...
Rätt ner i en sjö...
Jag fick vatten upp till.. ja.. mellan bena. Jag gör en helomvändning och kryper upp till asfalten igen och asgarvar. Sen går jag förbi mamma som sitter i bilen och hon ligger dubbelvikt.
Splatt, splatt, splatt låter det när jag går framför bilen på asfalten för att hitta ett annat ställe men det är vatten överallt.
Jag garvar fortfarande och springer en bit bakom bilarna, jag ville ju inte att de skulle se mig ju. Sen sätter jag mig äntligen vid diket, tur att ingen bil kom för då hade de ju sett en stor vit bak*höm*...

Sen luktade jag sur sjö på vägen hem...
Imorse blev jag hälsad av både mamma och pappa med: Hej vinterbadaren!
Hmf.. ;o) Varmt var det iaf inte, men alkoholen mildrade nog kylan*s*.

Nähe jag var bara tvungen att berättade om gårdagens händelser. Idag har vi en väääldans massa att göra. Ska ju äta middag hos farmor kl 2...(bla)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits