Nyårskrönika

Jaha det är väl nu man ska sammanfatta det gågna året?

Ja det har varit en känslostarkt år. Det jobbigaste året hittils i mitt nitton år gamla liv.
Några negativa milsolpar:
  • Mamma fick reda på att hon hade MS
  • Ludde somnade in
  • Jag går gipsad i sex veckor
  • Kommer först inte in på SMO
  • *sekretessbelagt*
  • Syrran gör akut kejsarsnitt tre månader för tidigt
Och sen de positiva, de viktigaste man får ta med sig i bagaget:
  • Fick sommarjobb
  • Tog studenten
  • Kom in på SMO tillsist
  • Min systerson mår så bra han kan må
  • Jag är alltid lika välkommen på brandstationen
  • Var med i Blåljus Cup
Som sagt, det har varit upp och ner hela tiden.
Men det är bara till att blicka framåt mot ett nytt händelsrikt år.
År 2007 kommer jag gå termin 2 och 3. Och kommer då gå ut på LIA - Lärande I Arbete då jag ska vara på brandstationen på skoltid. Det ni!
Jag kommer se min systerson växa och den första leksaken han ska få av mig är en brandbil :o)
Fyra dagar in på året ska jag vara på brandstationen. Och det lär inte vara den sista dagen.

Ikväll ska jag på fest i Folkets Hus. Min kompis I´s familj håller i den.
Ska bli kul!

Hoppas att ni får ett riktigt Gott Nytt År!!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Jo du, nästa år.. då är det dags för allvaret även för mig... en flytt på 60 mil har man att se fram emot.. å en massa fysik och kemi :P Ändå tror jag att det skulle kunna bli ett utav de bättre åren hittills i mitt liv =) Synd bara att man måste lämna sina favoriter på brandstation.. igår grillade vi - i vagnhallen =) Gott nytt år på dig! Kram

2006-12-31 @ 13:57:28
Postat av: Brandkvinnan

Oj det blir ett viktigt år i ditt liv. Mne oj vad kul med kemi och fysik ;o) *not*. Ja usch det e inte kul att lämna brandmännen, men de är förhoppningsvis kvar när du kommer tillbaka :o) hehe grillar inomhus, fusk ju *skojjar*. Tack, detsamma!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits