Saknar matte

Fia var alldeles överlycklig när jag kom hem i fredags ;o)
Jag satt i soffan när hon kom in, hon var på väg till tvättstugan när jag ropade på henne så sprang hon upp till mig (det e sällan hon springer). Sedan har hon legat i mattes knä eller på magen hela helgen. Lilla Fi...

Pappa, brorsan och jag var ute och gick en runda. Den var inte lång men jag var jättetrött när jag kom hem så jag fick vila på soffan med en filt. I uppförsbackarna flåsade jag som om jag vägde 150 kg. Fattar inte vad det är som har satt sig på lungorna.
Funderar på om man kan träna eller inte. Jag flåsar ju "lite" mer än vanligt och är jättetrött men jag har ju ingen feber eller ont i halsen...
Men sen kanske det blir värre om jag tränar och sen missar examinationerna i trafikolycka nästa vecka. Kändes som om jag svarade på min fråga där..

Det var inte kul att köra hemifrån idag heller. Suck, är trött på Anderslöv nu.

Resan ner gick bra iaf.
Börjar halv nio imon, ska nussa nu.
Natti natti

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits