Shoppat

Man kanske skulle uppdatera lite.

Var inte alls pigg på att köra hit i söndags. Hade hemlängtan efter 10 meter =o( Tycker det börjar bli jobbigt att köra fram och tillbaka. Vill lixom bara ha ett "hem" att sova i. Förstår inte att H orkar med tre "hem".

Igår pluggade jag mest. Hade jag haft mer tid hade pappa och jag sprungit en runda...
Pappa var så snäll att han tvättade min bil och satte dit navkapslarna, utan att jag visste om det. Så gulligt av honom =o)

Provet i brandförlopp gick väl hyfsat. Men jag vågar inte ropa hej än. Det kan gå åt båda hållen, IG eller G.

Idag var jag inne i Lund. Skönt att komma härifrån och vara för sig själv lite. Först var jag i centrum i  många butiker och sen i Nova som ligger lite utanför. Där var det massa butiker, och stora =o)
Jag hittade en julklapp. Resten köpte jag till mig själv(?). Men det är inte ofta jag unnar mig något. Köpte en adventsljusstake till mitt fönster. Känns lite juligare nu.
Var väl i Lund vid 12. Kom hem vid 20 i fem.
Jag fikade ju med och sen köpte jag mat till H på vägen hem.

Vi blev underkända i vårt arbete i risk 2. Suck, inte kul det. Sitter just nu och gör brandlabben som vi oxå blev underkända i. Inte kul att få bakslag när vi har tillräckligt att göra till jul.

Nu ska jag nog käka bullar med mjölk som mamma skickade ner*mums*.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits