Sista provet

De hade försökt stänga av respiratorn i söndagskväll på Matthias men han hade inte orkat det.
Men han hade tittat mycket på sina föräldrar. Och sen när läkarna skulle koppla EEG tror jag det heter (kollar hjärnan) så hade en sjuksköterska fått hålla i honom för han kunde inte ligga still och skulle ta väck slangarna ;o)


Mamma och pappa ska upp till dem idag med lite kläder.

Vi hade muntligt omprov i grupp i brand idag. Jag hade jämnt att göra att koncetrera mig. Det blev inte bättre med att mobilen började vibrera i fickan. Snacka om tusen tankar. De ska ju bara ringa om det hänt nåt. Hjärtat slog upp i 200. Men sen slutade vibrartionerna kvickt. Bara ett sms...
Jag vet inte hur jag ska orka. Känns som jag är spänd som en fiolsträng. Helt plötsligt börjar man gråta, man mår jämnt illa så man vill spy, flimrar ibland framför ögonen och så e man dödstrött.
För trött är jag.
Och nu har jag kommit på mig själv att jag äter för lite.

Men det blir nog bättre när jag kommer hem. Nu känner man ju sig så utsatt om det händer nåt. Jag måste då köra först 15 mil själv till familjen. Och om det e väldigt illa så har nog familjen redan kört och då e det 8-10 mil för att komma till de andra i Växjö.
Men än så länge är det bra. Tror jag, de har iaf inte ringt.

Glömde berätta att vi skulle pynta granen i söndags. En tid efter pappa satt in den stora kungsgranen sa vi att det började luta. Några minuter senare så hör vi ett brak. Haha mamma och jag hade väldigt roligt.
Ibland måste man få skratta i svåra tider.
Det ska jag försöka få mamma att göra imon utan hon vet att jag gör det med flit.

Men snart ska vi ha prov i trafikolycka. Jag ska repetera lite om rollerna. Sen packa lite.
Usch jag e så nervös. Nu får jag samla de sista krafterna jag har och fokusera.

Hmm har fortfarande inte ätit upp yoggin. Aja den är iaf len att få upp igen ;o)
Ha´de fint där ute i kylan

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits