Sökövning

Hinner jag gå igenom hela dagen på fem minuter?
Ugly Betty börjar ju snart.

Men sen känner jag pressen, minst 14 st läser ju min blogg dagligen så man måste ju ge er nåt att läsa, eller hur? ;o)

Idag hade vi sökteknik. Det var skitskoj. När man sökte med skoskydd på masken gick ju resten av gruppen med för att lära sig av varandras misstag. Det var en rolig lektion ;o)
Fast det var inte lätt. Jag hörde inte ett skit vad min rökdykarkompis sa och han hörde inte mig. Lite svårt att kommunicera då*ler*. Men det får man lära sig...
Flera ggr slet jag tag i honom för att dra honom närmare så jag kunde höra honom lite bättre. Sedan sa H att jag visst hade slagit till honom, men det uppfattade varken han eller jag. Tur det =o)
Vi hittade iaf dockan i slutet*thihi*.
Imorgon ska vi söka i kall rök.

Vi slutade halv fem och efter det gymmade vi och bastade.
Är käkat och sen glor jag nu på Ugly Betty. Hann ju inte skriva klart så jag fick ta det i pausen.
Trött idag..*zzz*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits