Varm rökdykning

Varm rökdykning

Känner du igen dig H? Det e du i mitten ;o)

Idag har vi haft varm rökdykning.
Somnade inte förrens väldigt sent igår. Vet inte varför jag inte kan somna. Antagligen är det för vattenprovet imon. Har hört att det e väldigt svårt för tjejerna.. Men jag måste släppa de tankarna, bara för att andra tjejer har misslyckas behöver ju inte jag göra det, eller hur? *peppapeppa*

Hur som helst så sov jag väldigt länge idag så det blev lite stressigt till vagnhallen. Tur att man ta på sig larmstället under stress :o)
Och när man kommer yrvaken och icke tillsnyggad får man ju se att idag var den dagen som H och jag skulle bli filmade*gulp*.
Tur man kände sig van vid utrustningen och inte behövde sitta där i evigheter :o)

Sedan var det dax för E och mig att hitta lite dockor. Vi hittade två dockor så vi fick gå in tre ggr för att söka igenom allt.
Läraren var nöjd med hos på alla insatser. Skönt :o)
Sen när man kommer ut svettig och skitig ska man ställa upp på intervju.. Och så får man reda på att de redan vet vem jag är, eftersom de har hittat mig både på polisman och på denna bloggen. Haha världen är bra liten ibland.
Det första jag frågar innan kameran sätts igång är om de ska visa det för klassen. De svarar att det e hela skolan*mamma* :o)
Hoppas att de fick fram något vettig ur mig*ler*. Annars vet ni var jag finns ;o)
Men det var kul att kunna hjälpa till lite granna iaf.

Innan jag skulle in på sista rundan hade jag lite luft kvar och inga mer paket att tillgå. Läraren säger att när jag drar reserven ska jag ut. Vi hinner precis söka igenom allt när luften tar slut. Jag drar i reserven när vi står vid elden. Tur att den funkade iaf, sen var det bara till att gå ut.
Min radio ville inte funka, jag fick inte kontakt med de andra. Sen när jag skrikit hallå!! i radion hör jag en annan grupp i klassen som var i en annan del av övningsfältet säger: Du e på fel kanal Emelie. Ups, inte undra på att min kompanjon inte hörde mig. Sen när alla kom tillbaka till vagnhallen fick man ju höra att man var lite fel ute.. =o)

H och jag ska ut och springa en runda, fast det blir nog mest gå tror jag.
Jag måste vara fit for fight till badet imon.
Mina fingrar luktar fortfarande rök..
Kläderna var så skitiga så vi lade in dom i tvätten..
Nähe ut och få lite luft...

Kommentarer:
Postat av: Anna

Men kära Emelie, varför skulle simtesterna vara jobbiga för just tjejer? Det var det fånigaste jag ahr hört, det finns killar som inte klarar det heller! Så bara ignorera, det kommer gå skitbra!

Postat av: Anonym

För att det ska vara tungt...
Det är väl 10 st i klassen av killarna som inte klarat det*gulp*. Men jag ska simma för kung och fosterland imon ;o)

2006-12-07 @ 17:59:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits