Vill ha

Vill ha

Men gud vad jobbigt att kamma den manen. Alla dagar skiner inte solen, tänk en rullning i leran...
Men visst hade det varit mysigt att ta en galopp på en sommaräng när man rider barbacka.

Suck, jag saknar hästar... När de fnyser i nacken eller nafsar lite lätt med mulen i ansiktet.
Jaja, snart så kanske man får sköta om en pålle...Men jag har inte tid...

Lyssnar just nu på


Den låten ska brorsan och jag ha till vår bilvideo. Men vi kan inte göra klart filmen förrens snön kommer. Och problemet är ju att när väl snön kommer så kanske jag inte kan ta mig hem.. Usch jag har ingen lust alls att stanna i Revinge på helgerna...

Idag ska vi till stada. Tycker man inte har någon lust alls att göra nåt. Man vill bara sitta och dega.
Ställer klockan på 8-9 varje morgon men inte orkar man gå upp då. Vid tio masar man sig upp..
Och frukost har jag inte ätit. Men läst tidningen...
Så långt har jag kommit...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits