Blunda för våldtäkt

Hade bara en lektion idag. Fast jag mår krast idag. Mådde illa så jag trodde jag skulle spy(ovanligt för mig). Så när jag lagade maten fick jag be brorsan ta över och sen gick jag och lade mig med en spann bredvid sängen. Men sen när jag vaknade mådde jag bättre. Var tvungen att gå och äta även om jag inte var hungrig(konstigt hade bara käkat två mackor, jag som brukar äta som en häst). Hur som helst så blev jag illamående efter maten igen...

Så imorgon stannar jag hemma, även om jag har historiaprov. Har varit i skolan(praktiken) även om jag varit sjuk i två veckor nu. En dag ska väl inte skada. Får göra provet på onsdag hoppas jag. Har mejlat läraren.

Oj vilket uppiggande inlägg det blev idag då. Inget kul man har att berätta? Jo jag brände en skiva med nya låtar. Kanske skulle rekommendera dagens låt, fast en rätt gammal låt: Lasse Holm - Cannelloni Macaroni

Läste ni om våldtäkten på tunnelbanevagnen? Om det är sant att ingen ingrep så är det rent ut sagt förj*vligt. Hur kan man se på när någon blir våldtagen? Det kunde lika gärna varit de själv som låg under mannen. Fy f*n. Vad är det för fel på folk?
Tack och lov så har man aldrig råkat ut för något sådant. Men jag kan lova att jag inte skulle titta på, och jag säger inte det för att verka tuff. Det är en självklarhet att ingripa!

Nähe nu får jag nog tagga ner mig lite. Ska ta mitt penicillin och sen gå till sängs...


Kommentarer:
Postat av: Anna

Vad har du gjort nere i Revinge då? Jag är ju bara glad att jag äntligen slipper åka dit, men visst har det varit två roliga år....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits