Freja

Ludde är mycket bättre nu. Han skällde till och med när lillmatte skulle torka honom med hårfönen efter ett litet bad. Han ligger just nu i mattes soffa...=)

Har varit med Ida nästan konstant dessa dagarna. Förra natten sov jag hos henne sen så var vi hela dagen igår. På kvällen tittade Lena, Ida och jag på bion Casanova. Den var rolig och så var jag chaffis =)
Tack för en trevlig kväll tjejer, det måste vi göra om =)

När jag väl varit hemma har jag tittat på tv eller donat lite med hushållssysslor. Ska snart ner till Lantan och köpa lättmjölk och bananer...

Nu efter all sjukdom så ska jag börja träna igen. Grabbarna vill att jag ska testa 250 W på rullbandet. Alltså det man ska gå om man ska bli anställd på stationen. Och man vill ju klara testet för att visa dom. Nu e jag taggad till att träna igen =)

Igår sa jag hejdå till min sköthäst. Vi trivdes inte riktigt med ägaren och så har vi inte tid längre. Kommer sakna henne lilla Freja. När jag skulle klappa om henne så nosade hon i ansiktet så att jag kunde pussa henne på mulen, åå vad jag kommer sakna den goa, varma mulen. Förhoppningsvis så får vi hälsa på nån gång.

Freja

Puss på dig gumman! Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits